In English | På svenska | Tekstin koko A- A+

Ajankohtaista Ajankohtaista

< Takaisin

Oulu10 -palvelupisteen jonotilannetta voi seurata reaaliaikaisesti netissä

Oulu10 -palveluiden Torikadun asiointipisteen jonotustilannetta voi nyt seurata verkossa reaaliaikaisesti.
Sivulla http://www.ouka.fi/oulu/asiointi-ja-neuvonta/ oikealla alapalkissa ilmoitetaan jonotilanteet bussilippu-, kassapalvelut/lipunmyynti- sekä muiden palveluiden palvelupisteille. 

Asiakkaat voivat katsoa jonotilanteen www-sivulta ja näin välttyä turhalta jonotukselta ruuhka-aikoina. Sivulta näkyy, mikä vuoronumero on menossa ja kuinka monta henkilöä on jonossa paraikaa.

Saman internet-sivuston kautta on mahdollista ottaa yhteyttä myös Oulu10:n asiakaspalvelijoihin chat-keskustelusovelluksen avulla. Asiakaspalvelijat vastaavat Oulun kaupungin palveluita koskeviin kysymyksiin chatitse maanantaista torstaihin klo 8-17 ja perjantaisin  klo 8-16. Torikadun palvelupiste on avoinna asiakkaille maanantaista torstaihin klo 8–18 ja perjantaisin klo 8–16. 

Asiakaspalvelu tarjoaa laaja-alaisesti tietoa, ohjausta ja neuvontaa kaikista Oulun kaupungin palveluista. Palveluihin kuuluu myös kassa- ja myyntipalvelut, lupapalvelut, kuntalaispalautteiden ja -aloitteiden, hakemusten ja asiakirjojen vastaanottaminen.


Asiakaspalvelu, Oulu10

  • Käyntiosoite work Oulu10 A, Torikatu 10, 90100 OULU
  • Postiosoite postal PL 27 90015 OULUN KAUPUNKI
  • Puhelin Asiakaspalvelu work 08 558 558 00, ma - to klo 8 - 17 ja pe 8 - 16 (tämä numero ei ole puhelinvaihde)

    Kaupungin puhelinvaihde work 08 558 410
  • Sähköposti
  • Aukioloajat Ma - to 8 - 18 ja pe 8 - 16, (arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 8 - 16)
  • Katso mahdolliset poikkeukset aukioloajoissa
Tiedot esitetään hCard-muodossa.