In English | På svenska | Tekstin koko A- A+

Suoramaksu

Oulun kaupunki tarjoaa mahdollisuuden suoramaksuun asiakkaille joilla ei ole käytössään verkkopankkia. Mikäli asiakas haluaa käyttöönsä suoramaksun, tehdään siitä sopimus oman pankin asiakaspalvelussa. Mukaan tarvitaan edellinen lasku.
 
Suoramaksun voi halutessaan valita alla olevassa taulukossa lueteltuihin laskuihin.
 



Laskun aihe pankissa
Lisätieto Asiakkaan tunniste suoramaksusopimukseen
SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMEN LASKUT Laitospaikkalaskut, Kotipalvelu, Asumis- ja päivätoimintapalvelut, Mielenterveys päihde- ja asumispalvelut, Hammashuolto, Terveyskeskuslaskut Asiakasnumero, henkilötunnus
YLEISLASKUT Hyvinvointipalvelujen vuokralaskut Viitenumero
VESILASKU   Asiakasnumero, käyttöpaikan numero

Hyvinvointipalveluiden laskuissa huomioikaa, että kun sovitte pankin konttorissa niiden suoramaksusta, vuokralaskut valitaan kohdassa YLEISLASKUT ja kaikki muut kohdassa SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMEN LASKUT. Tässä kohdassa on tehtävä erikseen valinta asumis- ja päivätoimintapalveluille, koska niissä on oma asiakasnumeronsa. Muut laskut menevät yhdellä valinnalla.

Oulun kaupunki toimittaa laskun tiedot hyvissä ajoin ennen eräpäivää postissa ja lähettää samanaikaisesti laskun maksutiedot suoraan asiakkaan pankkiin. Laskulla on tieto siitä, että pankki maksaa sen asiakkaan tililtä automaattisesti eräpäivänä.
 
Mikäli teette e-laskusopimuksen voimassa olevalle suoramaksulle, muistattehan myös päättää suoramaksusopimuksen pankkinne asiakaspalvelussa.

Katso myösE-lasku

Vastuullinen taho: Oulun Konttori

Ostoreskontra

  • Puhelin Palvelunumero work 044 703 0770
  • Sähköposti
Tiedot esitetään hCard-muodossa.