Tekstin koko A- A+

Liikunnan opettajat

Maisa Hanhela
p. 040 555 0067
maisa.hanhela[at]eduouka.fi

Marja Korhonen
p. 044 703 9757
marja.korhonen[at]eduouka.fi

 

 

Tästä linkistä voit ladata 
lukuvuoden 2016-2017 jumppalukkarin:

JUMPPAPAKETTI

 

Liikunta ja terveys Liikunta ja terveys

OULU-OPISTON LIIKUNTA

Oulu-opiston liikuntakurssivalikoima tarjoaa liikunnan iloa kaiken tasoisille liikkujille koko Oulun laajalla maantieteellisellä alueella. Laadukkaasta liikunnan ammattilaisten ohjauksesta pääsevät nauttimaan kaikki aloittelijoista ja liikuntatauolta palailevista aktiiviliikkujiin ja haastetta treeniinsä hakeviin. Lempeän startin liikuntaharrastukseen saa vaikkapa terveys- ja hyvinvointitunneilta tai joogasta. Vauhtia ja haastetta löytyy esimerkiksi tanssillisilta tunneilta ja kuntonyrkkeilystä. Tarjonnassamme on tunteja kestosuosikeista aina uusimpiin liikuntatrendeihin. Tunnit jakaantuvat eri puolille Oulua keskustasta Oulunsaloon, Ylikiiminkiin ja Yli-Iihin saakka. Hyvälle tunnille kannattaa ehdottomasti lähteä vaikka vähän kauemmaksikin.

Liikuntakurssit suunnittelevat ja niistä vastaavat päätoimiset liikunnanopettajat Maisa Hanhela p. 040 555 0067 ja  Marja Korhonen p. 044 703 9757. Heitä voi lähestyä missä tahansa liikuntakurssitarjontaamme liittyvässä mieltä askarruttavassa asiassa – Marja ja Maisa auttavat erittäin mielellään.

Lisätietoa liikuntakursseistamme: facebook.com/ouluopistonliikunta

Meiltä on mahdollista myös tilata liikunnan ja terveyden ammattilaisten ohjaamia terveyttä ja hyvinvointia edistäviä tunteja ja kursseja yrityksille ja yhteisöille räätälöityinä tilaajan tarpeisiin. Yhteydenotot ja hintatiedustelut maisa.hanhela@eduouka.fi

Oulu-opiston liikunnanopettajat toivottavat sinut tervetulleeksi mukaan nauttimaan liikunnan riemusta ja hyvästä fiiliksestä sekä kokemaan elinikäisen oppimisen iloa terveyteesi ja hyvinvointiisi liittyvissä asioissa!

 

Jumppapaketti: Ostamalla jumppapaketin voit käydä rajattomasti jumppapakettiin kuuluvilla noin 70-80 tunnilla. Paketin ostaminen kannattaa, mikäli haluat käydä liikkumassa tunneillamme kahdesti viikossa tai useammin. Paketin tunnit ovat pääasiassa isoissa saleissa järjestettäviä tunteja, joihin mahtuu paljon väkeä. Otathan kuitenkin huomioon, että ensimmäisinä viikkoina tunneilla saattaa olla ruuhkaa. Tarkistathan tunteja koskevat tarkemmat ohjeet jokaisen kurssin kohdalta erikseen – esimerkiksi tarvittavien välineiden, sopivan vaatetuksen tai aikataulupoikkeusten vuoksi. On välttämätöntä, että ilmoittautuessasi ilmoitat puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Jos tuntimuutokseen (esim. peruuntunut tunti sairaustapauksen vuoksi) on yli 24h aikaa, tiedotamme tuntimuutoksista ensisijaisesti sähköpostilla, kiireellisissä tapauksissa tekstiviesteillä.

 

Ohjeita liikuntatunnille saapuvalle: Liikuntatuntejamme on noin 30:ssa eri tilassa Oulun suurella maantieteellisellä alueella. Merkitsemme liikuntatilaan johtavan ulko-oven Oulu-opiston logolla varustetuin tiedoin, mutta meidän ei ole mahdollista opastaa tarkkaa kulkua kaikkiin näihin tiloihin esimerkiksi parkkipaikalta asti. Monet koulurakennukset ovat isoja rakennuskomplekseja, joten varaathan ensimmäiseen saapumiseesi riittävästi aikaa, jotta ehdit löytää oikean tilan. Turvallisuussyistä monet koulut ovat ohjeistaneet meidät niin, että ulko-ovet on pidettävä lukittuina tuntien ajan. Tämän vuoksi tunneille ei välttämättä voi saapua myöhässä. Käytännöt vaihtelevat hieman kouluittain, kukin liikunnan opettaja antaa tarkemmat ohjeet. Toivomme asiakkailta kärsivällisyyttä ja ymmärrystä tässä asiassa – kyse on yhteisestä turvallisuudesta.

 

Tunnilla tarvittavat välineet: Varaa tunnille mukaasi liikuntaan soveltuvat vaatteet ja sisäliikuntajalkineet. Rauhallisilla tunneilla ollaan sukkasillaan tai avojaloin. Ota mukaan oma alusta ja tarvittavat välineet (mm. kahvakuula, foamroller). Osassa saleissa on rajallinen määrä tarvittavia välineitä; näistä löydät tarkemmat tiedot ko. kurssin sisältötekstistä. Pieni hikipyyhe ja juomapullo ovat myös jumppatunneilla tarpeen. Rauhallisille tunneille kannattaa varata mukaan myös lämmintä vaatetta esim. rentoutuksen ajaksi.