Ajankohtaista

< Takaisin

Oulu otti ensimmäisenä kaupunkina WhatsAppin asiakaspalvelun käyttöön

Oulun kaupunki tarjoaa asiakaspalvelua nyt myös pikaviestisovellus WhatsApp:ssa. Vastaamme WhatsApp:ssa Oulun kaupungin palveluita koskeviin kysymyksiin. Viesteihin vastaavat Oulun kaupungin keskitetyn asiakaspalvelun, Oulu10-palveluiden työntekijät. Oulun kaupunki tarjoaa ensimmäisenä kaupunkina Suomessa WhatsApp:ssa yleisneuvontaa kaupungin palveluista.

Palvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8-16. Toistaiseksi vastaamme vain WhatsApp-viesteihin, emme -puheluihin. Asiointi WhatsApp:ssa on nimetöntä.

WhatsApp-numeromme on 0400 111 001. WhatsApp-keskustelun voi aloittaa tallentamalla ensin numeron matkapuhelimen yhteystietoihin. Tämän jälkeen palvelu löytyy jatkossakin omista  WhatsApp-yhteystiedoista. Jos numeroa ei halua tallentaa puhelimeen, keskustelun voi aloittaa myös www.ouka.fi sivun alalaidassa olevasta WhatsApp-linkistä. Linkki toimii, kun selaa sivuja matkapuhelimella, johon on asennettu WhatsApp-sovellus.

WhatsApp on nykyisin yksi käytetyimmistä pikaviestinsovelluksista ja se soveltuu hyvin asiakaspalvelun kysymys-vastaus-tyyppiseen viestintään. Yhteydenotto on nopeaa ja kätevää sovelluksen ollessa helposti saatavilla matkapuhelimessa.

Lisätiedot:
Palvelupäällikkö Minna Rekilä-Similä, Oulun kaupunki, kaupunkilaispalvelut, puh. 044 703 0612, minna.rekila-simila@ouka.fi

Jakolinkki

Asiakaspalvelu, Oulu10

  • Käyntiosoite work Oulu10 A, Torikatu 10, 90100 OULU
  • Postiosoite postal PL 27 90015 OULUN KAUPUNKI
  • Puhelin Asiakaspalvelu work 08 558 558 00,
    ma - to klo 8 - 17 ja pe 8 - 16 (vastaamme Oulun kaupungin palveluita koskeviin kysymyksiin)

    Kaupungin puhelinvaihde work 08 558 410

    WhatsApp-viestit: cell 0400 111 001, ma-pe klo 8-16
  • Sähköposti
  • Aukioloajat Ma - to 8 - 18 ja pe 8 - 16, (arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 8 - 16)

  • Katso mahdolliset poikkeukset aukioloajoissa
Tiedot esitetään hCard-muodossa.