Ajankohtaista

< Takaisin

Oulun kaupunki avasi chatit neuvolan ja henkilökohtaisen avun asiakkaille

Oulun kaupungin hyvinvointipalvelut on ottanut käyttöön uusia chat-palveluita, jotka on suunnattu neuvolan ja henkilökohtaisen avun asiakkaille. Chatissa terveydenhoitaja tai palveluneuvoja vastaa kysymyksiin ja tarjoaa asiakkaalle ohjausta ja neuvontaa. Henkilökohtaisia asioita voi entiseen tapaan hoitaa myös puhelimitse, sähköpostilla sekä Oulun Omahoidon kautta.

Neuvolan chat on tarkoitettu äitiys- ja lastenneuvolan asiakkaille. Palvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 10­–14.

Henkilökohtaisen avun chat on tarkoitettu vaikeavammaisten henkilökohtaisille avustajille, heidän työnantajilleen sekä henkilökohtaiseksi avustajaksi aikoville. Henkilökohtaisen avun chat on avoinna tiistaisin ja torstaisin klo 13–15.

Asiointi chatissa on yleensä nimetöntä, mutta tarvittaessa asiakasta voidaan pyytää tunnistautumaan Suomi.fi-tunnistuksen kautta. Suomi.fi-tunnistus mahdollistaa sähköisen tunnistamisen tietoturvallisesti erilaisia tunnistusvälineitä, kuten pankkitunnistusta ja mobiilivarmennetta hyödyntäen.

Lisäksi Avoin osallisuus ja asiakkuus – 6Aika -hanke ja Telia testaavat tunnistautumista Oulu10:n yleisneuvonnan chatissa. Tunnistautumisen avulla asiakkaalle voidaan tarjota entistä laajempi palveluvalikoima.

Jakolinkki

Asiakaspalvelu, Oulu10

  • Käyntiosoite work Oulu10 A, Torikatu 10, 90100 OULU
  • Postiosoite postal PL 27 90015 OULUN KAUPUNKI
  • Puhelin Asiakaspalvelu work 08 558 558 00,
    ma - to klo 8 - 17 ja pe 8 - 16 (vastaamme Oulun kaupungin palveluita koskeviin kysymyksiin)

    Kaupungin puhelinvaihde work 08 558 410

    WhatsApp-viestit: cell 0400 111 001, ma-pe klo 8-16
  • Sähköposti
  • Aukioloajat Ma - to 8 - 18 ja pe 8 - 16, (arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 8 - 16)

  • Katso mahdolliset poikkeukset aukioloajoissa
Tiedot esitetään hCard-muodossa.