Neuvonta ja ohjaus

 

Asiakas Torikadun Oulu10 asiointipisteessä

Oulu10-palvelut tarjoaa neuvontaa ja ohjausta kaikista Oulun kaupungin palveluista ja toiminnasta.
Tarjoamme myös neuvontaa ja opastusta Kelan palveluista, vastaanotamme hakemuksia ja tuemme sähköisten palveluiden käytössä. Asiointipisteessä on myös mahdollisuus online-asiointiin Kelan asiantuntijan kanssa.

Oulu10-palveluista saat Oulun kaupungin esitteitä, lomakkeita sekä teema- ja opaskarttoja. Oulun kaupungin sähköisesti täytettäviä lomakkeita ja muita verkkoasiointipalveluita on koottu sivulle: http://www.ouka.fi/oulu/verkkoasiointi

Oulu10-palveluista saat tarvittaessa myös opastusta lomakkeiden täytössä. Internetissä olevat lomakkeet voivat olla joko sähköisesti lähetettäviä tai tulostettavia ja postitettavia PDF-lomakkeita. Lomakkeita voit täyttää ja tulostaa Oulu10-palveluiden palvelupisteessä olevilla asiakaspäätteillä.

Asiakas Torikadun Oulu10 asiointipisteessä

 

Oulun kaupungin ilmoitukset

Pääsääntöisesti Oulun kaupungin viralliset ilmoitukset löytyvät kaupungin verkkosivuilta osoitteesta www.ouka.fi/kuulutukset ja niitä voi selailla esimerkiksi Oulu10:n yleisöpäätteiltä
 

Ota yhteyttä, autamme sinua mielellämme!

Asiakaspalvelu, Oulu10

  • Käyntiosoite work Torikatu 10, 90100 Oulu
  • Postiosoite postal PL 27, 90015 Oulun kaupunki
  • Puhelin Asiakaspalvelu work 08 558 558 00 ma – pe klo 8 – 16
    Kaupungin puhelinvaihde work 08 558 410
  • Sähköposti
  • Aukioloajat Ma–to 10–17 ja pe 10–16
  • Katso mahdolliset poikkeukset aukioloajoissa


    Vastaamme Oulun kaupungin palveluita koskeviin kysymyksiin myös chat-palvelun kautta ma – pe klo 8 – 16
Tiedot esitetään hCard-muodossa.