Ajankohtaista

< Takaisin

Vastaukset yleisten alueiden lupien sähköinen asiointiratkaisu kysymyksiin

Oulun kaupungin yhdyskunta- ja ympäristöpalvelut pyytää tarjousta sähköisen asioinnin ratkaisusta Hilma-ilmoituskanavassa 9.2.2015 julkaistun hankintailmoituksen sekä tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Kysymykset tarjouksesta esitettävä tilaajalle viimeistään 16.2.2015 kello 16 tapio.matinmikko@ouka.fi

Tilaajan vastaukset toimittajien kysymyksiin viimeistään 23.2.2015 kello 16.00.

Vastaukset kysymyksiin 19.2.2015:
Yhdyskunta- ja ympäristöpalvelut, katu- ja viherpalvelut yksikön sähköiseen asiointiratkaisun hankintaan määräaikaan mennessä esitetyt kysymykset ja niihin laaditut vastaukset.

1. Tarjouspyynnön mukaisesti tarjouksen voimassaolo on 31.12.2015 ja tarjouksen kansilehdellä (liite 1) on voimassaolo on 31.11.2015. Kumpi ajankohta pitää paikkansa?

Oikea päivämäärä on 30.11.2015

2. Tarjouspyynnössä vaaditaan 3 referenssiä kunnille ja kaupungille toteutetuista vastaavista järjestelmistä. Voiko referenssi vaatimuksen täyttää millä tahansa julkisella organisaatiolla?

Ei voi. Tilaaja hyväksyy referenssiksi ainoastaan hankintaa vastaavan toimituksen eli kokemusta vaatimusluettelon kuvauksen mukaisen järjestelmän tuotantoon otetusta toimituksesta Suomen kunnalle tai kaupungille – ei muulle julkiselle organisaatiolle tai viranomaiselle.

Linkki:
Tarjouspyyntö: Yleisten alueiden lupien sähköinen asiointiratkaisu

Jakolinkki

Ilmoitukset ja kuulutukset

Oulun kaupungin viralliset ilmoitukset ja kuulutukset liitteineen voi lukea osoitteessa www.ouka.fi/kuulutukset