Painopiste 1. Asiakaslähtöiset toimintamallit ja digitaalisten valmiuksien johtaminen - Kehittämishankkeet - Oulun kaupunki

Painopiste 1. Asiakaslähtöiset toimintamallit Painopiste 1. Asiakaslähtöiset toimintamallit

Sisältö:

Ohjelman toteuttamisella luodaan edellytykset digitalisaatiolle kehittämällä tarvittavia ICT-infrastruktuureja, esimerkiksi tietoverkkoja, tietovarantoja ja erilaisia kehitysalustoja. Tehtävien kehittämispanostusten ja investointien tavoitteena on pienentää vaihtoehtoiskustannuksia muussa toiminnassa.

Tavoitteet:

  • Resurssitehokkaan toiminnan mahdollistaminen
     
  • Digitalisaation edellyttämän ICT-infrastruuktuurin rakentaminen
     
  • Tietovarantojen (Big data) hyödyntäminen johtamisessa ja palvelukehityksessä
     
  • Avoimen hallinnon ja valmiskäyttöisen avoimen data edistäminen
     
  • Mobiilien työtapojen ja liikkuvien palveluyksiöiden käyttöönotto