OUTI-verkkokirjasto

e-aineistot

Varaamo

Kirjaston uutisia

< Takaisin

Kirjastot Kansallisen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksen kärjessä

Suomalaiset kuluttajat ovat arvioineet yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelua. Onnistuneen asiakaspalvelun parhaimmistoa ovat Kirjasto, Alko ja Yliopiston Apteekki aiempien vuosien tapaan.

Tutkimuksessa kuluttajat ovat saaneet arvioida muun muassa yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiantuntemusta, odotusaikaa, asian huomiointia, palvelun joustavuutta, saadun palvelun ystävällisyyttä sekä verkkopalvelua.

Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2020 on:
1.    Kirjasto
2.    Alko
3.    Yliopiston Apteekki
4.    Prisma
5.    Musti ja Mirri

Linkki Taloustutkimuksen tiedotteeseen

Jakolinkki

Facebook Instagram Oulun kaupunginkirjasto Instagram Vinkkaamo Instagram Kirjastogram Twitter YouTube