Ajankohtaista Ajankohtaista

< Takaisin

Seuraa hyvinvointikeskusten asiakastyytyväisyyttä verkossa

Miten Oulun kaupungin hyvinvointikeskuksissa ja terveysasemilla on onnistuttu? Hyvinvointikeskusten ja terveysasemien asiakastyytyväisyyttä on nyt mahdollista seurata ja vertailla hyvinvointikeskusten omilla sivuilla.   

Hyvinvointikeskusten ja terveysasemien ala-auloissa on maaliskuusta asti voinut kertoa tyytyväisyytensä asiakaskokemuksesta ja antaa palautetta asiakaspalautelaitteilla. Laitteilla annettu asiakastyytyväisyys päivittyy verkkosivuille lähes reaaliajassa, ja mittarissa näkyvät kerrallaan viimeisen 30 päivän aikana annetut vastaukset. Asiakastyytyväisyyttä on mahdollista seurata myös hyvinvointikeskusten infotauluilta.

Asiakastyytyväisyyden mittaamisessa käytetään kansainvälistä suhdelukua, joka tarkentuu sitä mukaan mitä enemmän palautetta annetaan kuukausittain. Tyytyväisyyden tavoiteluvuksi on asetettu hyvinvointikeskuksissa yli 70. Monissa hyvinvointikeskuksissa on jo päästy tähän tavoitteeseen.

Hyvinvointikeskusten palvelun ja hoidon laatua kehitetään palautteiden perusteella entistä paremmaksi, joten jokainen annettu vastaus on tärkeä. Palautteesta nähdään hyvinvointikeskusten eri palveluista annetut vastaukset, joten kehittäminen voidaan kohdentaa tarkasti sen mukaan, mikä palveluissa oli hyvää ja missä olisi vielä parantamista.


Poikkeuksia aukioloajoissa Poikkeuksia aukioloajoissa

Arkipyhät ja lomakaudet vaikuttavat aukioloihimme.

Aukioloaikojen poikkeukset kootaan yhdelle sivulle.