Oulu10 siirtyy väliaikaisesti 1.8. lähtien Sepänkadulle

25.07.2022

Oulun kaupungin keskustassa sijaitseva asiakaspalvelupiste Oulu10 (Saaristonkatu 8) siirretään 1.8. alkaen palvelemaan väliaikaisesti Kelan toimitaloon osoitteeseen Sepänkatu 18. Syynä muuttoon on Saaristonkadun sisäilmaongelmat. Oulu10-palvelut siirtyvät takaisin vakituiseen osoitteeseen Torikatu 10 A remontin valmistuttua syyskuun lopulla. Palvelupisteen ovet ovat avoinna muuton jälkeen Kelan aukioloaikojen mukaisesti arkipäivisin klo 12–16.

Sepänkadun väliaikaistiloissa voi maksaa kortilla, mutta ei käteisellä. Käteisellä maksamista varten voi varata ajan keskustan alueella puhelimitse numerosta 08 558 55800, jolloin käteismaksupalvelu järjestetään mahdollisuuksien mukaan. Käteisellä voi maksaa kaikissa muissa Oulu10:n palvelupisteissä tarpeen mukaan. Oulu10 palvelee myös Oulunsalossa, Kiimingissä, Haukiputaalla, Ylikiimingissä ja Yli-Iissä.

Aino-neuvonta palvelee puhelimitse

Ikäihmisten Aino-neuvonnan asiakaspalvelupiste on toistaiseksi kiinni, asiointi palvelupisteessä hoidetaan vain ajanvarauksella. Neuvonta palvelee arkisin puhelimitse numerossa 044 703 4973 klo 9–15. Sähköposti Aino-neuvontaan on aino@ouka.fi

Aino-neuvonnan yhteydessä olevaan Arjen teknologiat esittelypisteeseen voi tutustua ajanvarauksella. Ajan voi varata arkisin puhelimitse tai sähköpostilla: p. 040 652 6759 jaana.jaakkola@ouka.fi.

Lisätietoja

Sähköiset kanavat tavoittavat

Oulu10 tarjoaa neuvontaa ja ohjausta Oulun kaupungin palveluihin myös sähköisissä kanavissa. Palveluasiantuntijat tavoittaa sähköpostin ja puhelimen lisäksi somessa. Viesteihin vastataan Oulun kaupungin Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa sekä WhatsAppissa, numerossa 0400 111 001. Lisäksi virtuaalinen avustaja OuluBot palvelee kaikkina päivinä ja vuorokauden aikoina osoitteessa www.ouka.fi.

Palveluiden yhteystiedot