Poikkeuksia Oulu10-asiakaspalveluissa 22.–26. syyskuuta
Torikadun Oulu10-asiointipisteen vuoronumerolla toimivat kassapalvelut (esim. lipunmyynti) ovat suljettuina maanantaista torstaihin 22.–25.9. tilaremontin vuoksi. Tänä aikana käteis- tai pankkikorttimaksaminen ei ole mahdollista.
Remontissa asiakaspalvelupisteiden äänieristystä parannetaan; tavoitteena on tarjota rauhallisempi ja yksityisempi asiointiympäristö asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Muut Oulu10-asiointipisteet palvelevat normaalisti 22.–25.9. Katso aukioloajat ja sijainnit täältä.
Remontin ajan Torikadun asiointipisteessä asiakaspalvelijat tarjoavat paikan päällä muuta ohjausta ja neuvontaa normaalisti. Asiakaspalvelijat tarjoavat apua etenkin sähköiseen asiointiin ja ohjaavat tarvittaessa muihin Oulu10-palvelupisteisiin tai muille palveluntarjoajille.
Perjantaina 26.9. Oulu10-asiointipisteet (lukuun ottamatta Yli-Iin asiointipiste) ja sähköiset asiointikanavat ovat suljettuina henkilökunnan koulutuksen vuoksi. Kaupungin puhelinvaihde palvelee normaalisti.
Pahoittelemme aukioloaikamuutoksista mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja kiitämme ymmärryksestä.