Asiointi ja neuvonta
Oulu10-palvelut tarjoaa neuvontaa ja ohjausta kaikkiin Oulun kaupungin palveluihin liittyen monikanavaisesti ja useassa palvelupisteessä.
Tavoitat meidät palvelupisteiden lisäksi puhelimitse, chatin tai sähköpostin välityksellä. Vastaamme kysymyksiin myös somessa, Oulun kaupungin Facebook-, Instagram- ja Twitter-sivuilla. Tarvittaessa ohjaamme tiedustelut edelleen kaupungin muille asiantuntijoille.
Kaupungin verkkosivut ja sivuilta avautuva virtuaaliavustaja OuluBot palvelevat ympäri vuorokauden. Botille voit jättää viestin, jonka Oulu10:n palveluasiantuntijat käsittelevät seuraavana arkipäivänä.
Latausohje, jolla saat OuluBotin puhelimeesi.
Sähköinen asiointi on helppoa ja opastamme asiakkaitamme sähköisten palveluiden käytössä. Olemme koonneet Oulun kaupungin sähköiset palvelut sivustolle Asioi verkossa.
Monikielisyys on rikkaus! Keskustan Oulu10-asiointipisteessä on käytössä salamatulkkauspalvelu, jonka avulla palvelemme sinua lukuisilla eri kielillä. Tervetuloa asioimaan!
Oulu10-palvelut – helppoa asiointia valitsemallasi tavalla!
Oulu10-asiointipiste palvelee Torikadulla
Palvelemme osoitteessa Torikatu 10.
Asiointipiste on avoinna ma–to klo 10–17 ja pe sekä arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 10–16.
Ma 2.10.2023 palvelemme klo 8–17.
Sähköiset kanavat
Oulu10-palveluiden sähköiset kanavat palvelevat seuraavasti:
- Puhelin: 08 558 558 00, ma–pe klo 8–16
- Chat: ma–pe klo 8–16
Virtuaalinen avustaja OuluBot palvelee kaikkina päivinä ja vuorokauden aikoina osoitteessa www.ouka.fi.
Botille voit jättää viestin, jonka Oulu10:n palveluasiantuntijat käsittelevät seuraavana arkipäivänä.
Sähköposti: oulu10@ouka.fi
Sijainti kartalla: Asiakaspalvelu, Oulu10 (Torikatu 10)
Asiakaspalvelu Chat
ma - pe 8 - 16, OuluBot 24/7
Ajankohtaista
Infofinland.fi tarjoaa tietoa Oulusta ja Suomesta usealla eri kielellä
Ohjaus ja neuvonta
Laskujen maksaminen
Bussiliput
Kulttuuri- ja liikuntaliput
Muut palvelut
Lyhytosoite tälle sivulle www.ouka.fi/asiointi