Asiointi ja neuvonta
Oulu10-palvelut tarjoaa neuvontaa ja ohjausta kaikkiin Oulun kaupungin palveluihin liittyen monikanavaisesti ja useassa palvelupisteessä.
Tavoitat meidät palvelupisteiden lisäksi puhelimitse, chatin tai sähköpostin välityksellä. Vastaamme kysymyksiin myös somessa, Oulun kaupungin Facebook- ja Twitter-sivuilla sekä WhatsAppissa, numerossa 0400 111 001. Tarvittaessa ohjaamme tiedustelut edelleen kaupungin muille asiantuntijoille.
Kaupungin verkkosivut ja sivuilta avautuva virtuaaliavustaja OuluBot palvelevat ympäri vuorokauden. Latausohje, jolla saat OuluBotin puhelimeesi.
Sähköinen asiointi on helppoa ja opastamme asiakkaitamme sähköisten palveluiden käytössä. Olemme koonneet Oulun kaupungin sähköiset palvelut sivustolle Asioi verkossa.
Monikielisyys on rikkaus! Keskustan Oulu10-asiointipisteessä on käytössä salamatulkkauspalvelu, jonka avulla palvelemme sinua lukuisilla eri kielillä. Tervetuloa asioimaan!
Oulu10-palvelut – helppoa asiointia valitsemallasi tavalla!
Oulu10-asiointipiste palvelee Torikadulla
Palvelemme osoitteessa Torikatu 10.
Asiointipiste on avoinna ma–to klo 9–17 ja pe sekä arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 10–16.
Sähköiset kanavat
Oulu10-palveluiden sähköiset kanavat palvelevat seuraavasti:
- Puhelin: 08 558 558 00, ma–to klo 8–18 ja pe 8–16 sekä arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä 8–16
- Chat: ma–to klo 8–18 ja pe 8–16 sekä arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 8–16
- WhatsApp-viestit: 0400 111 001, ma–to klo 9–18 ja pe sekä arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 9–16
Virtuaalinen avustaja OuluBot palvelee kaikkina päivinä ja vuorokauden aikoina osoitteessa www.ouka.fi.
Sähköposti: oulu10@ouka.fi
Sijainti kartalla: Asiakaspalvelu, Oulu10 (Torikatu 10)
Ajankohtaista
Infofinland.fi tarjoaa tietoa Oulusta ja Suomesta usealla eri kielellä
Ohjaus ja neuvonta
Laskujen maksaminen
Bussiliput
Kulttuuri- ja liikuntaliput
Muut palvelut
Lyhytosoite tälle sivulle www.ouka.fi/asiointi