Tilaa häiriötiedote
Toisinaan vedenjakelu on katkaistava, kun ylläpidämme vesihuoltoverkoston toimintavarmuutta. Tiedotamme vesikatkosta ja etukäteen, jotta voit varautua siihen. Lähetämme tekstiviestin suunnitellusta vesikatkosta, mutta lähetämme tekstiviestejä myös äkillisissä häiriötilanteissa.
Voit saada häiriötiedotteen myös ääniviestinä lankapuhelinnumeroon tai sähköpostiviestinä sähköpostiosoitteeseen. Nämä vaihtoehdot voit valita samasta lomakkeesta kuin tekstiviestipalvelunkin.
Viesti lähtee automaattisesti julkisiin puhelinnumeroihin
Viesti lähtee automaattisesti Oulun alueen yli 16-vuotiaille asukkaille, joiden puhelinnumero ja osoite on julkinen. Näin ollen puhelinnumerosi liitetään järjestelmään ja saat automaattisesti viestit. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Mikäli et halua viestejä, poista numerosi järjestelmästä alempana olevan ohjeen mukaan.
Tilaa häiriötiedote erikseen, jos:
- puhelinliittymäsi on rekisteröity muuhun kuin asuinpaikkaasi (esim. työpuhelin)
- olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta osoitettasi
- puhelinliittymäsi on salainen tai prepaid
- haluat häiriötiedotteen toisesta osoitteesta (esim. mökiltä, isovanhemmilta tms.)
Information in English:
Information text message has been taken into use in Oulu Waterworks. Text message will be sent to the local phones when there is either a planned repair in the waterworks or a sudden interference. You might have received a welcoming message from Oulu Waterworks. You don´t have to act in any way.
In the future you will receive the message automatically, if you are over 16 years old and both your phone number and address are public. If your number is private, you have a prepaid phone or you would like to receive the message from a different address – then you need to register in this page.
Tilaa tai peruuta häiriötiedote
Voit saada häiriötiedotteen tekstiviestinä, ääniviestinä lankapuhelimeen tai sähköpostitse. Lomakkeen kautta pääset tilaamaan tai perumaan tilauksesi. Jos haluat perua tilauksesi, syötä ensin yhteystietosi lomakkeeseen. Sen jälkeen saat pin-koodin joko sähköpostiisi tai puhelimeesi, jonka jälkeen paina jatkaaksesi ok. Sen jälkeen pääset perumaan tilauksesi.
Tiedot järjestelmään tulevat Profinderista, mikä on digitaalinen puhelinluettelo.
Tarkista matkapuhelinlaskusi osoite – todennäköisesti osoitteesi on päivittämättä teleoperaattorille.
Emme käytä järjestelmään tallennettuja numeroita muuhun kuin vesikatkotiedottamiseen. Numeroita ei myydä tai luovuteta eteenpäin ja ne pysyvät meillä tallessa salasanasuojatulla palvelimella, johon on pääsy vain tekstiviestijärjestelmää käyttävillä henkilöillä.
Kun poistut palvelusta, kaikki tietosi poistuvat järjestelmästä.
Häiriötiedotteet
Rekisteröinnissä saat PIN-koodin
Kirjoita kenttiin nimesi ja puhelinnumerosi (muodossa 0401234567) ja/tai sähköpostiosoitteesi.
Klikkaa Lähetä PIN-koodi -painiketta. Saat pian nelinumeroisen PIN-koodin tekstiviestillä ja/tai sähköpostitse. Jos annoit lankapuhelinnumeron, saat pian puhelun, jossa sinulle luetellaan nelinumeroinen PIN-koodi.
Kirjoita saamasi PIN-koodi sille varattuun kenttään.
Klikkaa OK-painiketta.
Näin lisäät katuosoitteesi
järjestelmään
Kirjoita erillisiin kenttiin postinumero, kadunnimi ja talon numero. Älä jätä tekstin jälkeen välilyöntiä.
Tarkista kirjoittamasi osoitetiedot ja klikkaa Jatka-painiketta vahvistaakseni osoitetietosi rekisteröiminen.
Valmista tuli ja saat jatkossa valitsemallasi tavalla viestin, jos ilmoittamaasi osoitteeseen tulee vika- tai häiriötilanne.
Huomioithan, että voit rekisteröidä enemmänkin kuin yhden osoitteen, esimerkiksi kesämökin tai lähiomaisen osoitteen. Huoltoyhtiöt, isännöitsijät ja muut yritykset voivat tilata hallinnoimansa kiinteistön osoitteesta häiriötiedotteet.
Pidä yhteystietosi ajan tasalla
Jos osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu, voit aina päivittää tietojasi kirjautumalla uudelleen. Tilaa uusi PIN-koodi, kun haluat muokata tai poistaa tietojasi.
Tietosuoja
Sopimusasiakkaitamme ovat kiinteistöt ja taloyhtiöt, kuten kerrostalot ja rivitalot, joten meillä on vain omistajan, isännöitsijän tms. yhteystiedot. Emme käytä Oulun Veden asiakasrekisteriä numeroiden keräämiseen.
Emme käytä järjestelmään tallennettuja numeroita muuhun kuin vesikatkotiedottamiseen. Numeroita ei myydä tai luovuteta eteenpäin ja ne pysyvät meillä tallessa salasanasuojatulla palvelimella, johon on pääsy vain tekstiviestijärjestelmää käyttävillä henkilöillä.